Löp, bak och årsmöte!!!

Det är inlägget skrev jag den 3/7-08 när Yavanna löpte första gången:
Yavanna löper!!!!
Och jo då, hon gör som matte säger, inte löpa före juli!
Nästa löp ska alltså komma i februari, som matte bestämt, eller???

Å, vad tror ni? Jo hon började sitt andra löp den 5 februari -09! Duktig fäffurtös vi har !!!
Träningen har legat på is drygt en vecka, med en temperarur på mellan -30 och -20 grader så blir det inte så mycket gjort utomhus. Men man blir riktigt sugen på att vara ute när man kollar ut genom fönstret, massor av vit gnistrande snö och solsken. Idag är det bara -12 grader så lite ska man väl kunna vara ute idag, åtminstone om man undviker skugga!!

Tror det slagit lite runt i min skalle, började baka 2 limpor på förmiddan i dag, dom är i ungnen nu. Kan ju säga att det är knappt varje år jag bakar!

I eftermiddag är det årsmöte på våran bruksa, ska väl dit och bry min lite tror jag!

Nähä nu håller visst Max på att svälta ihjäl låter det som så man får väl göra en insatts då// Haré

Kommentarer
Postat av: Cina

den där förmågan önskar jag mig oxå - att kunna "bestämma" när det är dags för löp ;) Nej inget synligt eller märkbart ännu här :)



Bakat!?! Wow - sist jag gjorde det var.......längelängesen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback