Friday in Hammerbeach

Har studiedag i dag, har haft seminarium via datorn mellan 8:00-10:00 där vi avhandlat problemformulering, syfte och frågeställningar i vetenskaplig uppsats och inte minst hypotesens vara eller icke vara i kvalitativ forskning? Och svaret på den frågan är näe, hypotesen får hålla sig bland kvantiativa forskningsfrågor, så nu vet ni det!
Bla, bla, bla....
Sen har det varit mera bla, bla, bla med min uppsatstskrivarkompis om hur vi tar oss vidare i den här proccsen, tror nog jag får leva med den här uppsatsen 24/7 ett bra tag framöver!

Javapaus!

Rökpaus!

Jo just ja, pratande med GB i onsdagskväll, ett par timmar blir det ju lätt med den kvinnan, men det blir så sällan så det är bara kul. Vad skulle jag komma till nu då? Jo just, blev lite prat om att Yavanna inte börjat löpa än, vad tror ni det första Lars säger efter jobbet på i går, jo precis. Yavanna löper!!!

Planen för resterande dag då? Jo, tänkte plugga nån timma till, gäller ju att utnyttja sina studiedagar! Sen medans det finns lite dagsljus kvar åka ner till klubben och se om det är skottat och det går att få fram ett hinder, det händer ju titt som tätt att det står absolut fastcementerat i någon plogkant vid sidan av appellplanen, suck!
Sen står väl lite städning, handling och matlagning på schemat som vanligt, typ!
Annars ser jag fram emot en helt ledig helg, utan något inplanerat alls (ska inte ens plugga, så det så), hoppas på lite bättre och mildare väder så man kan ge sig upp i slalombacken.
Nähä, sätta fart var det annars är dagen snart slut!


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh stora tjejen har börjat löpa :)! Herregud vad komplicerat det är att skriva uppsats ... innan man börjar skriva :). Ha en härlig helg och en riktigt ledig dag eller 2.//Kram kram

Postat av: Cina

hoppsan - nu var Yavanna före Yalla i löpet. HÄr har jag gått o väntat ett tag nu, tecknen är där. Bara inte Yalla gör som förra året - prickar in när det är träning med GB.....



Hoppas du får vila från uppsatsen i helgen iaf.







2009-02-07 @ 23:42:41
URL: http://www.gaxacina.se
Postat av: Cina

jag igen,



okej är det andra löpet för Yavanna. Jag går ju o tror att nr 3 är på gång. Men tänk - det kan ju t o m vara så att det låter vänta lite på sig, kanske eventuellt......

2009-02-09 @ 20:54:46
URL: http://www.gaxacina.se
Postat av: Cina

jag igen,



okej är det andra löpet för Yavanna. Jag går ju o tror att nr 3 är på gång. Men tänk - det kan ju t o m vara så att det låter vänta lite på sig, kanske eventuellt......

2009-02-09 @ 20:55:06
URL: http://www.gaxacina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback