Usch vad tiden går!

Nu är det höst igen och jag har sådär härligt mycket att göra igen, jobba, plugga och träna hund och allt annat som ska göras. Dessutom blir det rätt fort mörkt på kvällarna och då vill jag helst sitta framför TV:n och mysa på kvällarna och inte vara så seriös. Förkyld är jag oxå, snor och snörvel.
Längtar mest till två saker nu:

1: Träningshelg hos GB  10-12/10, välbehövligt då Yavanna är speedad nu, på en månad har hon gått från Va! jag fattar inte, vad vill du till ganska sansad och lyhörd till speedad, vem fan förser henne med uppåttjack?

2: Denna kille hämtar vi 13/10


Nä nu är det fikatime/ Höres

Kommentarer
Postat av: Cina

De är ju ganska unga än och jag tror, nej jag vet att hormonerna poppar på de. Du har ju läst - löp på Yalla o säkert har du koll på att Yazzi precis som förra gången var först...så....det speedade kanske har en sån förklaring? Vi får väl fortsätta hoppas att det kan bli lagom med löp en gång i halvåret :) och att de inte ännu stabiliserat sig :)

Postat av: NIna

Den här tiden är bra seg ... innan man vant sig vid mörker å så :(. Känner mig oxå så där ... örrrk! Speedy Yavanna var det ja :). Här är det oxå ganska speedat mellan varven men på ett gosigt sätt :). Lyllo er som ska på träningshelg! //Kram kram

2008-10-03 @ 07:55:46
URL: http://www.palmstrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback