PM har kommit!!!

Yavanna ska på MH den 8 november, det ska bli intressant minsan!!!
Nu ska vi bara bestämma vem som som ska gå med henne, men det lutar åt att det blir jag.
Det märks väl om Lars tränar lydnad med henne och jag finns i närheten att Yavanna hela tiden kollar vart jag är och vill liksom ha bekräftelse från mig, det blir väl så eftersom det är jag som tränar henne mest. Så om Lars går med henne på MH banan så kan nog inte jag finnas i publiken men tvärt om blir inga problem.
Beskrivare är Gun-Britt Artursson, som en del av er lär känna till, eller?
Nu håller vi bara tummarna på att hon inte börjar löpa, men det får hon ju inte för matte, så det så!!!

Kommentarer
Postat av: Irene

Lycka till på MH:et..ska bli spännande..lill-fia..

Hoppas ni har lika härligt väder där uppe som vi har idag..

Kramkram från

Irene o vovvarna..

Postat av: GBA

Va fan säger du, har ni fått PM ?? Inte jag ...

Jag har inte hört ett smack sen Micke frågade för typ 1½-2 månader sen.



Finns deltagarlista med åxå?

När börjar det?

2008-10-26 @ 22:27:23
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=GBA
Postat av: Nina

Herregud ... MH! Det känns ju som man blev med Y-bis för max 14 dar' sen :). Spännande grejer! Jag tror oxå att du ska gå med henne. Spännande grejer! //kram kram

2008-10-27 @ 07:44:16
URL: http://www.palmstrand.se
Postat av: Ida

så spännande med MH!

lilla bubben var underbart söt:)

2008-10-27 @ 11:06:09
Postat av: Cina

Spännande med MH - ujujuj, känns olidligt o en annan får vänta ett tag till.



Minns att du talade om för henne i somras när det var okej med löp så, tror nog hon väntar tills... ;)

2008-10-27 @ 19:18:14
URL: http://www.gaxacina.se
Postat av: annki

Vad roligt med mh!Å med gb dessutom;-)

kramis

2008-11-01 @ 08:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback