Hypokondrisk? Jag!

Ja, det kanske jag är när det gäller Bilbo, men det kanske jag är med all rätt. Det vore ju mera ovanligt med en simpel bitskada eller annan skada än något mera allvarligt när det handlar om Bilbo.
Nu är såret på skallen i princip borta men jag kan inte fatta varför han har en kal fläck, ja ja det lär visa sig om den täcks med hår inom en snar framtid eller inte.
Msn:ade med L som har en helbror till Bilbo som dom fått operera bort en hudtumör på, den tumören var bara en kal fläck på bröstkorgen innanför frambenet som växte ganska fort som jag fattade.
Jag ser ju scenoariet framför mig om Bilbo drabbas av något som måste opereras. Då blir det en nätt resa till Stömsholm på närmare 60 mil enkel väg. Bilbo har ju hjärtfel som isådana fall måste utredas för att se om det är möjligt att söva honom.
Vojjne, Vojjne jag får väl sticka en mössa till honom om han blir helt skallig, vilken färg kan han vilja ha på den tro!!!

Med Yavanna är då allt bra iallafall, inget löp i sikte än. Det är lite lungt på träningsfronten av någon anledning, vi har rapporterat någon gång med bra resultat senste månaden och lite lydnad har det blivit såklart men inget strukturerat.
Planen är iallafall att vänta in hennes löp för att sisådär någon månad senare röntga henne. Känns som vi fastnat i ett väntläge med henne just nu, väntar på löp (som kommer efter nyår ;-) och väntar på röntgen. Sen känns det som att en tävlingssäsong är låååååångt borta, typ framåt mitten av maj.// Ha ré från ett snöigt Hammar`n

Kommentarer
Postat av: Nina

Klart man blir hypokondrisk med Bilbos sjukdomshistoria :(. Håller verkligen tummen för att det bara är en bitskada, typ ett ärr. Nu känner man jullovet komma smygandes mentalt. Svårt att hitta gasen! Ha en fortsatt bra vecka :)! Hälsa hela ligan från oss. //kram kram

Postat av: Cina

Hittar man nåt på vovsen blir man alltid lite rädd o orolig, hoppas på bagatell o gör sig beredd på att den kan vara nåt.....sådana är vi nog alla bara :)



Ostrukturerat med träning börjar det allt bli här oxå, skånsk vinter är lite hit o lite dit :( Ha det gött, vi höres

2008-11-26 @ 10:00:15
URL: http://www.gaxacina.se
Postat av: GBA

Förstår att du blir orolig. Bättre som sagt att du blir lite för orolig, än inte alls.

Jag tror & hoppas att det inte är nåt att oroa sig för, för nu får det väl ändå räcka för Bilbos del..lillgubben.



Kramis

2008-11-27 @ 11:06:33
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=GBA
Postat av: Lotta

När de får en sårskada så är det ju inte helt ovanligt att det blir en kal fläck där. Ibland växer pälsen tillbaka, men inte alltid... Det har ju att göra med om hårsäckarna återhämtat sig, eller om de blivit så svårt skadade av såret.. Jag håller tummar och tår + Baccos tassar för att det inte är nån hudtumör! Nu tycker jag det får räcka för Bilbos del! Kram på er!

Postat av: annki

Jag förstår mycket väl att du oroar dig,det skulle jag oxå göra!Hoppas nu att Bilbo slipper strömsholm och stickad mössa.Vinchis löp väntar jag oxå på,det skulle vara typ nu.Det kommer väl lagom till jul;-)

kraaaam

2008-12-04 @ 23:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback