Hipp Hipp Hurra för mig idag!!!

Jaha, då var man ett år äldre då, två år kvar till man är mogen kvinna!!!
Jag har hakat på trednden och gav mig själv en
Stegräknare Omron Walking Style II i födelsedagspresent, mest för att kunna hålla koll på spår och rapportlängd. Jag har en otrolig förmåga att tappa bort stegräkningen i huvudet dessutom är jag helt oförmögen att "ha en känsla för hur långt det är". Nästan 5700 steg blev det under arbetsdagen idag, bara resten kvar om man ska nå 10 000 steg om dan. Jag ska inte ge några stegrapporter här i bloggen, det skulle pressa mig ännu mera i mitt redan rätt pressade liv :-)

Bilbo verkar må bra, gillar att få springa i skogen igen, mammas lilla gristryne. Han fick sig ett välbehövlig bad igår, tvättad i rapssåpa, i like smell of svensk såpa!!!
Yavannas lydnadsträning går framåt, hon är så kvick och snabblärd men blir hon frustrerad för att jag är otydlig antagligen så hoppar hon och smånyper i mina armar!! Ajaj
Vi koncentrerar oss på LF, position, ligg/ligg kvar och börjat så smått med apportering.

På söndag har våran klubb appelltävling i spår, jag är TL får se hur det går då. Jag har en förmåga att glömma att ta tillbaka apportbocken efter momentet för jag är så focuserad på nästa moment hi hi!!
Thats all folks// Maggan


Kommentarer
Postat av: Daniella

grattis på dagen da ;D
jag fyller nt ens
förrens december, hur många år e du nuu C=

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

GRATTIS!
hur gammal är du?

2008-05-27 @ 17:18:18
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Carina Vestin

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!
Hoppas att du har haft en fin dag med mycket tårta och många presenter!

Här hos oss firar vi (läs barnen)också idag. Ludde fyller 3 och firas med "tårta" han med ;-)

2008-05-27 @ 21:24:31
Postat av: Cina

Grattis, grattis - en stegräknande till :) Det där verkar smitta på nåt vis.

2008-05-28 @ 19:45:59
URL: http://www.gaxacina.se
Postat av: GBA

GRATTIS på dig GAMMKÄRRING *s* Å en STOOOOOR KRAM

Ses snart

2008-05-29 @ 00:35:40
Postat av: Nina

Shit vilken fin stegräknare :)! GRATTIS på födelsedagen och vilken fin present. Stegräkning är väldigt smittsamt måste jag säga och jag har heller ingen koll på hur det känns när man har gått 10 000 steg eller vad man nu har för mål. Det ska bli så himla kul att ses på Marma! //kramis

2008-05-29 @ 14:23:01
URL: http://www.palmstrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback