Snart dax att sova...

men först en kort bloggning.
Hundarna är pigga och glada, Bilbo har varit utan Rimadyl i fem dagar och än så länge (peppar, peppar) har vi inte märkt av något från hans nacke.
Yavanna hon hittar på en del dumheter nuförtiden som att inventera köksbänkarna om hon får tillfälle, en riktig hunnajävel emellanåt alltså :-). Inget löp än så sänge!
Vad värre är så är ju matte och husse inte lika pigga. Jag snitlade lägrespår i söndags och kännde redan efter ett spår att det här går ju inte, jag blev matt och helt slut, jag fick liksom ingen luft. Lunginflamation OH YES, men ingen feber eller så och så har jag fått Doxyferm av doktorn. Jag jobbar på och klarar mig bra så länge jag håller tempot nere.
Lars är det sämre med, 40,4 graders feber igår kväll, han tog sig till doktorn igår med livet som insats och fick PC även han. Nu är det bara hoppas att PCn funkar så han är någorlunda fit till helgen, på måndan när lägret drar igång på allvar så har vi ju käkat PC i en vecka så det borde funka. 
Lars säger att bara han kan köra så åker vi till Marma, jag får ju inte köra vårat bil-husvagnsekipage.
Vi vill ju båda två verkligen till Marma så det vore väl skit om vi inte kom dit för nån jävla sjuka då!!!
Men jag har en plan, vi får sätta Lars i en bekväm stol på A-stationen så går jag en lugn promenad ut på B och C.
Vi har ju med oss vår egen sjuksköterska, nämligen mig själv utrustad med ett rejält apotek :-). 
Hundarnar är i allafall utvilade// Maggan

Kommentarer
Postat av: Susanne o Ulla

Behöva avboka Marma låter inget kul. Klart att Ni är pigga till Måndag när lägret sätter igång. kan ju ta det lungt första dagen så man orkar med det intensivaXDXD tränandet resten av veckan. Ska bli superkul!

2008-06-12 @ 10:31:20
Postat av: Cina

Håller tummar o tår här - att ni tillfrisknar först o främst tillräckligt för att köra ner :) Tror att sen ni väl är där så med hjälp av oss all blir ni riktigt friska :o)



Inget löp än....okeeeej...skönt om ni kan slippa det nu på närmaste veckan ju :o) Höglöp här nu - och det är ju värst för Zack som inte vet vad han ska göra OCH att han inte får göra det han inte har en aning om ;o)



See you - krya på er massor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback