Så här tillbringar..........

33721-6

lillhusse och jag fredagseftermiddagen. Slappa i soffan framför TVn är en av de favoriter vi har gemensamt, ett annat intresse vi har gemensamt är att bråka med varandera. Max säger att det alltid är jag som börjar bråka men det håller inte jag med om. Jag menar att han får väl ändå tåla att jag provgnager på hans leksaker, jag vill ju bara testa om dom håller liksom. Och vadå, brukar jag stå mitt framför TVn, var inte min pappa glasmästare kanske, eller. Vilken tur att vi kan sammsas om soffan iallafall rätt så ofta.// Tjingeling från soffpotäten Bilbo


Kommentarer
Postat av: Annapanna

Tjoho! Verkar som ni har det ganska bra hemma i vintervädret. Här är det så halt nu så det är ett äventyr varje dag att försöka ta sig till skolan... Har iaf kommit igång med c-uppsatsen idag. Varit väldigt effektiva och skrivit ut en sisådär 250 sidor artiklar... Så nu blir det tokläsning några dagar och sen ska vi väl förhoppningsvis börja skriva nästa vecka. Ni kan ju ringa nån dag! Kram a


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback