Metallapportet.......

Metallapportet.......

är en rolig leksak, matte tycker det är ett tränings och arbetsredskap. Men faktiskt så gillar jag att lattja med den men matte och husse tycker det blir sånt jä... liv när jag kastar den runt golv och vägger.
I julklapp fick jag en pipgris som har legat på hatthyllan sen dess men i dag fick jag den. OJOJOJ pipleksaker är en annan grej som jag gillar att leka med men när jag lattjar som bäst så säger matte att jag piper hysteriskt och att jag blir alldeles manisk. Så är det färdiglekt med den ett tag igen, SUCK.

Igår kväll fick matte en såndär läskig blick i ögonen, det var dax för skönhetsvård. Matte hade dessutom bestämt sig för total makeover vilket innebär kloklippning, bad och trimning av hårknorren på svansspetsen, vilket fjolleri va!!!!!!!!!!!!

Nu ropar matte, dax för lite kryp och apporteringsövningar i hallen// Bilbo 
                                              


Kommentarer
Postat av: Johanna

Guuuuuud vilka snygga öron du har!!!! Du måste vara ett unikum i B-kullen!!! :-)

2006-03-10 @ 13:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback