Ibland är vintern så härlig..

Ibland är vintern så härlig..

I går var det en sån härlig vinterdag, hela familjen for ut i skogen för att njuta av solen en stund. Som ni ser på fotot så var det full fart på mig som vanligt, matte blev visst impad av sig själv för att hon han fånga mig mitt i språnget med kameran.

I kväll var jag och matte till Kicki och rottisen Maja, först fick jag och Maja springa en stund och vet ni vad Maja har blivit riktigt störsk av sig. Förut tog jag ingen notis av hennes morrningar och tillsägningar men nu, ja jag vet inte, kanske jag har blivit en toffel, men NÄ hon har blivit tuffare på nått vis.
Iallafall så ville matte såklart träna platsliggning och det gick ju bra tyckte matte, men det var nånting som brusade och lät hela tiden, jag spanade och spanade men jag såg ingenting. Dumsnut sa matte, det är en å som brusar sådär, ja men hur ska jag kunna veta det.
Dax för favoritplatsen innan någon annan tar den, nämligen soffan.

Kika in snar igen// Bilbo


Kommentarer
Postat av: Lotta & Bacco

Läste att ni också börjat använda klicker!
Har precis klickat in Bacco och det verkar fungera kanon bra!

Många kramar till er

2006-01-17 @ 14:25:56
Postat av: Johanna

Va' härligt det är att läsa om era bravader där uppe i norr! :-) Låter jättemysigt med alla skogsturer och bus-utflykter med pulkor och skidor som ni gör. Lycka till med klicker-träningen!

Kram
"Gammel-matte"

2006-01-18 @ 09:37:33
Postat av: Lotta & Bacco

Tack så mkt!
Ja, fy de kommer att va hemskt, men det är ju ett måste. Hoppas allt är bra i vintern! =)

kram från oss

Postat av: Lotta & Bacco

Tack för dina positiva ord!
Nu vet jag ju ung. vart jag har honom iaf, vad jag behöver träna på och hur han fungerar i liknande situationer. Jag är som sagt inte besviken alls, utan ser det som en erfarenhet. Jag har ju själv aldrig förr tävlat!
nu kämpar vi på och tar nästa tävling i vår, så vi slipper dessa tråkiga ridhus!
Hoppas det går bra med träningen! Kör du med klicker fortf?

Kram från oss

2006-01-28 @ 15:52:49
URL: http://bacco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback