I kväll

har jag och matte varit ute och tränat lite med Ludde en springer spaniel och hans matte. Matte har ju fått för sig att vi ska på en träningshelg i mars och eftersom Ludde och hennes matte oxå ska dit och vi ska dela bil och rum så tycker väl våra mattar att vi ska lära känna varandra lite.

Annars går livet i lungnets tecken, mest så sover jag på soffan hela dagarna, det är skönt nu när matte mest är hemma hela dagarna. Inte fören fram på eftermiddagen eller kvällen brukar det hända nånting. I går kväll var vi på klubben, jag har kommit på att det är jätteroligt att hoppa över hindret, dessutom har jag gjort en del framsteg i platsliggningen, matte tror hon ska kunna öka avståndet om hon sätter på mig en lina, pyttsan mig lirar man inte så lätt// Bilbo I´m big and best

Kommentarer
Postat av: Bellis

Tjenare brorsan!
Kul att läsa om dina bravader.själv tar vi det lite lugnt på träningsfronten. Vi har inga plogade banor på klubben så det blir lite sporadisk träning på andra konstiga ställen.
Ha det gott!
Mvh Bellis

2006-02-17 @ 16:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback