Ja, då ska man sätta sitt tassavtryck på nätet då!!!

Vem jag är, en boxer såklart. Bilbo är mitt namn, född den 25 april 2004 hos kennel Brukstorpet utanför Örebro. När jag var 8 veckor så kom matte Maggan och husse Lars och hämtade mig från alla mina 8 syskon och mamma Occra. Så nu bor jag här i Jämtland med husse, matte, lillhusse Max och katten Smirre. Om ni undrar varför jag har börjat blogga så kan jag tala om att jag vill bjuda in er allihopa till att följa min väg till sjärnorna!!!!
Jaha, säger väl ni, vilka stjärnor då??? Men det måste ni väl fatta, jag är BOXER, BRUKSHUND alltså, jag ska tävla i bruksprov, spår det är ju kanonkul. Men sen måste man kunna nån lydnad säger matte och det är inte kul, koncentrera sig, det är inget för mig. Nä, jag vill kolla snygga brudar, spänna ögonen i balla grabbar och pussa alla tvåbenta, så det så.
Tycker ni att jag siktar högt?? Nä då inte jag inte, eller!!!!!! Ja ja, jag gillar hårda tag så faller jag hårt så gör det inte mig så mycket, matte slår sig betydligt hårdare, vov vov!!!!!!
Med mattes hjälp ska jag tassa runt på tangentbordet så att ni ska få veta hur min träning går framåt, eller om jag får som jag vill, bakåt. Appellstart i vår säger matte men jag kommer att sätta tassarna i backen, jag är boxer, jag vill bara leka, har ni hört talas om boxerrace: VÄLKOMMEN PÅ MITT RACE

Kommentarer
Postat av: Lotta & [email protected]

vilken fin blogg ni har fått till! :) alltid lika roligt att läsa om syskonen B(kullen)US.. :)
Hoppas ni har det bra uppe i norr! många kramar från oss

2005-11-13 @ 17:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback