Snart är det jul!

Härom dan var jag och min familj ute i skogen och letade julgran, vet ni vad vi såg i skogen då. Jo först såg vi massa talgbollar som någon hänt upp i träden till fåglarna, mitt i skogen liksom!! Sen fick matte syn på en vas, som nog var stulen på kyrkogården, i den fanns jättefina blommor som var frysta, jätteläckra tyckte matte att dom var, dessutom stog det ett kors där med ett namn på som inte gick och läsa. Lillhusse var säker på att det var en kanin begraven där (tur att det inte var en hund) därför att det hängde en liten mjukiskanin på korset.

Matte har letat fram klickern igen, hon har ju försökt träna mig med klicker ett par gånger förut men inte tyckt att det var något för mig. Men matte säger att hon vill försöka klicka fram snabba sättanden och läggande dessutom få bort tuggandet på apporterna. Vad gör man inte för massor av korv, köttbullar och frolic. Matte tror att hon tränar mig, men det kan jag tala om för er där ute att så är det inte, det är jag som dresserar matte till att mata mig full av godis, faktiskt!!

Nästa vecka kommer min lillmatte (husses vuxna dotter) hem efter fem månader i Singapore, undrar om jag känner igen henne eller om jag tror hon är en pepparkaka?

Ha det så bra och pussa tomten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback