S* Lucky Factor´s Super Man

Är väl ett bra namn på en snygg katt. Idag har jag och Max varit och tittat på Ragdollungarna och bestämde oss för Super Man som jag nästan bestämt mig för redan innan jag träffat honom live.
Lite bilder vill ni väl se?

Super Man 7 veckor

Blivande husse!!!
Nu blir till att vänta till mitten av oktober eftersom katter blir leveransklara vid 12 veckor. Kan hämta honom den 8/10 men eftersom vi ska till GBA på träning helgen efter så hämtar vi Super Man på måndan efter istället. Blir till att lägga in om några dagars kattledighet!!!!

I morgon blir det nog lydnadsträning med E och Å, ska bli så trevligt så!!!


Kommentarer
Postat av: GBA

Men gud så otroligt söt kattunge !!! Jag som inte ens är svag för katter, men den där var ju bara så himla gosig:)



Har du bestämt dig ang. tävla här ? :):)

Postat av: Nina

Vilken gosig kissekatt :)! SuperMan å allt dessutom. Lilla Yavanna verkar ju vara jätteduktig. Jag tror på det här med att ha koppel på i spåret faktiskt - så de lär sig att man inte behöver en hel skog för att lösa en svårighet :). Det här med lite tappade trådar i lydnaden har vi oxå ... Fläckvis minnesförlust en del dagar och värsta Mensamedlemmen andra. Otroligt! //Ha en go söndag! Kram

2008-09-06 @ 21:49:36
URL: http://www.palmstrand.se
Postat av: Irene

Jisses vilken liten pudding!!!..kisebarn är farligt söta...hehe..

kramkram

2008-09-08 @ 10:08:44
URL: http://demonens.se
Postat av: Cina

Den där SuperMan ser ut att kunna bli en riktigt ståtlig herre :o)



2008-09-08 @ 11:06:59
URL: http://www.gaxacina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback