Huddik!!

Stavas med två d, va?
Ja skit i det, vi landade där i går kväll vid 20 tiden på Malnbadens camping. Nu är det GB och hundträning som gäller under helgen. Välbehövligt kan jag lova, Yavanna må fasiken gå på helium nu, hon hoppar, studsar och beter sig som jag vet inte vad, nyps gör hon oxå när saker och ting inte går så snabbt som hon vill. Men det får vi ju ordning på under helgen, trust GB. Ska enligt fröken börja med lydnad idag, bra det så kanske Y landar lite inför rapportträningen sen.
Får se om jag hinner uppdatera lite under helgen, om inte annat för att ha det som stöd för mitt eget minne!
Må då säga att det är händigt med laptop och mobilt bredband, det håller mitt inernetabstinens i schack.// Maggan

Kommentarer
Postat av: Irene

Hoppas ni får en härlig träningshelg i Huddik..kan ju iofs inte bli annat!!!!..må gottigt..krama vovvarna..kram Irene

Postat av: GBA

Alltså...sicken ljuuuuvlig hund hon är eran lilla Yvanna. Henne får ni gärna glömma kvar här i Hudik:):)

Hon är inte bara skitsöt, utan helt perfekt byggd som Rapporthund.



Visst, hon är en liten brud påväg in i tonåren med de som följer med den tiden asg Men vilken potenial som lurar där, jag är jätteimpad av henne.



Ses i möra igen

2008-10-11 @ 21:49:31
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=GBA
Postat av: Nina

Herregud vad GBA skrutit om Yavanna ... (även om hon envisas med att stava hennes namn fel HELA tiden :)))!) ... Nu surar jag och Yaxxon lite faktiskt. Nädå :)! Kul att Heliumballongen varit en duktig tjej! //Kram kram

2008-10-13 @ 07:57:07
URL: http://www.palmstrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback