Ledig.......

Japp, då är man ledig då, 10 dagar blir det väl. Ikväll ska här packas och donas för i morgon bär det iväg till husvagnen och fjällenpåskkort. Två vuxna, 2 hundar och 2 ungar i en husvagn i en vecka då krävs det fint vädet som tillåter uteaktiviteter hela dagarna så att alla jag somnar snällt på kvällskvisten vilket troligen inte blir nåt problem. Hur packar man när man har en Volvo V70 med dubbelbur där bak och fyra personer som ska åka? Tja vi packar iallafall i plastlådor med lock som får åka på släpet tillsammans med skotern, så ser ni ett tattarpack på väg mot Årehållet så är det nog vi!!!
Undrar om Yavanna kan åka skoter? Det måste hon ju få prova på iallafall, min förra boxer Ecco han åkte sittande framför på skotern men han lutade sig mot ena armen så man fick kramp efter typ 300 meter. Min första hund en Am. cocker hon åkte precis vad som helst bara hon slapp gå eller springa. 
Enligt prognosen så ska vi få skapligt väder, kallt men soligt  för oss norrlänningar iallafall,vilket brukar kunna resultera i lite takdropp mitt på dagen. Ni sörlänningar verkar få det sämre, men ni är ju välkommen till de vackra jämtlandsfjällen!!!
Tack för den här gången från mig, blir lungt på bloggfronten ett tag då jag knappt är hemme på 2,5 veckor. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Ha nu en riktigt skön påsk! Tror att Yavanna hellre springer än åker scooter :). Fast det visar sig ju. Imponerande att resa så många med en Volvo och ett släp. Jösses! GLAD PÅSK på er alla från oss :).

Postat av: Cina

Jämtlandsfjällen med sånt väder som de lovat är definitivt inte fel :o) Nu blev det inte så farligt väder här heller, kring oss vill säga men där är några sörlänningar som haft det snöigt o blåsigt.

Hoppas er Påsk varit härlig.

2008-03-23 @ 18:43:13
Postat av: GBA

Snacka om att ha bra tålamod & nerver *s* 2 hundar, 2 vuxna och 2 barn i en husvagn ..waooo.

Vad jag förstår var vädret jättefint.

2008-03-25 @ 21:54:31
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=GBA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback