Härlig Marmavecka

Helt otrolig vecka fick vi på Marma, jag har varit helt slut sen vi kom hem och har inte orkat uppdatera bloggen. Sen så är det ju så många andra bloggar man måste läsa så det finns ingen tid till att uppdatera sin egen!
 Jag har lånat lite bilder från Marma från andra Marmafotografer.
Från
Ninas sida har jag lånat den här bilden på de sex Y-bisarna som var på lägret .
Yavanna och Yalla som står längst till höger körde rapport i bäbisgruppen, båda två verkar kunna riktigt bra rapporthundar, kul, kul.

Från Kristina med Tuva som för övrigt ska tävla SM i rapport har jag lånat några fina bilder på Yavanna  Yavanna väntar på marchkomandot.  Full fart i skogen!
 Lite lydnad måste ju oxå tränas.
Nu är det "bara" 50" veckor till nästa läger, kunde väl aldrig tro att man skulle kunna ha så trevligt med ett helt gäng skåningar som invaderar ett skjutfält i urskogen mitt i sverige.


Kommentarer
Postat av: Nina

Du vet - Skåningar är så där välkänt smådryga och ironiska och efter en invasion av ett skjutfält i Norrland tror jag faktiskt att de gör sig bäst :). Det var roligt att få träffa er på riktigt och hoppas att ni kommer nästa år oxå :). Fast utan lunginflammation kanske! //Kram kram

Postat av: GBA

Oj du har ju uppdaterat:) Jävla skit att man inte kan pren. på din blogg.



Lägret ÄR så trevligt, å det blir enligt min mening bättre å bättre för varje år. Men 1 vecka är liiite väl kort när man bara ses en gång/år, så jag ska nog utöka det med några dagar för DEMONERNA och övriga Malmöbor som åker sååå himla långt.

2008-07-04 @ 00:23:39
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=GBA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback