Så har det gått en vecka!

Känn som det inte händer så mycket här, visst har det blivit några träningspass den senaste veckan. Yavanna börjar så smått ta sig ur sitt puckostadie, SKÖNT.
Två högrespår har hon gått i veckan oxå, tycker ni jag skryter nu, nja hon har iallafall varit med och snitslat två spår eftersom vi har tävling här nästa vecka.

Det är lite jobbigt nu, jag måste ta ett svårt beslut inom kort. Min katt Smirre som för 17 år och nästan 3 månader sedan föddes i min säng mår inte så bra. Han har magrat det sista året och väldigt mycket de senaste veckorna, nu äter han väldigt lite och har problem med kisseriet. Dessutom är han sedan några veckor ibland lite vinglig i bakkärran.
Nä fy vad det känns jobbig, Smirre har legat på min mage och kurrat framför TVn varje kväll, men jag måste ta mitt ansvar och hjälpa honom en sista gång. SNYFT!!!!

Orkar inte skriva nått mera nu.
Skickar ett jättegrattis till Kristina, Patrik och bronsTuva, snyggt jobbat!!!!

Kommentarer
Postat av: Cina

:):) Tänkte först - herregud, högre spår...här går det undan ;) Men snart så - de är ju duktiga :)



Inte lätt det där med våra vänner djuren o ansvaret vi måste ta förr eller senare.



Postat av: Ida

va sorgligt med missen:-(

haha, puckostadie:-D skönt att det börjar ge med sig iaf:-)

2008-08-25 @ 12:11:39
Postat av: Carina V

Men... Är det 17 år sedan Smirre o hans syskon tjavade omkring på golvet (och överallt) i din lägenhet och ställde till bus? Och 17 år sedan "det begav sig"?

Vart har de åren tagit vägen?

Och ja, det är så sorgligt och vemodigt att ta beslutet, men...

Kram/ Carina

2008-08-26 @ 17:42:23
Postat av: Nina

Usch så himla sorgligt med din katt :(. 17 år är lång tid. Jag har aldrig haft nån katt själv men tycker att många av dem är så himla mysiga och coola. Stackars Smirre och stackars er! Puckostadierna verkar komma å gå. Just nu är Yaxxon i ett relativt bra stadium :). Fast det vetetusan om han hade klarat av ett högrespår ..my god. //Kram kram

2008-08-27 @ 13:55:07
URL: http://www.palmstrand.se
Postat av: Irene

Usch,usch med Smirre...inte roligt..var dock glad att han inte är en människa..nu kan han få somna in i lugn o ro och slippa undan den sämsta tiden i livet..den där det inte finns någon återvändo..

Krama pluttan från oss..kramkram

2008-08-27 @ 19:28:03
URL: http://demonens.se
Postat av: GBA

Blä och fy för att vara människa vid sådana där tillfällen, men´man gör ju det man måste, och sen får man förhoppningsvis tänka tillbaks på alla fina minnen i stället för att se det nattsvart.



Kramen

2008-08-28 @ 02:21:10
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=GBA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback