Rådjursjakt och vita spöket i köket!

I fredags tog jag med matte på lilla rundan, när jag nästa var tillbaka vid bilen så hoppade två konstiga djur över vägen 5 meter framför mig. Jag tog upp jakten men stannade efter en liten bit för dom där djuren försvann så snabbt. Men då kommer matte springande och skrikande som en galning efter. AHA tänkte jag, det är nog meningen att vi ska jaga dom där djuren, så jag drog iväg allt jag kunde. När jag kom tillbaka efter 5 minuter så var matte helt galen, varför ger matte mig helt fel signaler ibland som dessutom jag får lida för dom sen i form av vad matte kallar GRISLYDNAD, BLÄ OCH FY.

Igår blev det flera timmar i bilen, matte och husse var till en affär som heter El-Giganten. När jag äntligen fick komma hem igen så står det ett stort spöke mitt på köksgolvet!!!. En rejäl utskällning räckte inte för att det spöket skulle lägga benen på ryggen inte. Husse tyckte jag skulle skärpa mig för det var ju bara vårt nya kylskåp. Hur vet man vad som är spöken eller kylskåp????? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback