I morgon är det dax!

Japp, kastreringstajm för både Yavanna och Olle. Olles kastrering är det väl inget att orda om. Hankatter SKA kastreras är min bestämmda åsikt, såvida man inte har katteri och avlar för fullt så klart så att det föds små gulliga ulliga kattungar som jag kan köpa! Men en tik är inte lika självklar att kastrera! Visst funderar jag om man gör rätt, tänk om hon blir en matglad tjockis som inte vill röra sig ö.h.t sen. Eller om något går fel under op. hemska tanke vad man skulle känna sig skyldig till att utsätta henne för en op. som inte är livsnödvändig. Men, men allt kommer att gå bra med Y:s op. och hon kommer att vara samma hund som tidigare eller förresten om hon lugnar sig lite gör inget bara hennes enorma arbetsglädje är kvar! Uppdaterar väl här snart om hur allt förlöpt om jag inte tar en enkelbiljett till Blåkulla// Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback