Hallå, hallå!

Nu var det väldigt länge sen jag bloggade må jag säga, men det händer inte så mycket att skriva om. Det är ju inte så roligt att läsa om att jag pluggar, pluggar och pluggar lite till. Men nu är snart den här kursen klar, åker ner till Falun i morgon för att göra sista dagen på högskolan på fredag. Sen är det bara hoppas att jag klarade tentan som jag skrev i fredags oxå då. Sen må man ju önska sig lite mildare väder så man kan ta tag i hundträningen som legat på is, minst sagt. Yavanna började sitt 4;de löp i tisdags 5/1, en månad tidigare än förra vinterlöpet, men sommarlöpet var oxå lite tidigare. Nu är det bara att hoppas att hon håller sig stabil och löper två gånger per år, det har ju varit perfekt hittills med ett löp mitt i vintern och ett mitt i sommaren då det ändå inte är någon tävlingssäsong. Jaha, vad ska jag hitta på nu då när jag inte har något mera pluggande planerat? Jo, jag ska vara riktigt stor i käften nu, jag ska nämligen lägga upp någon sorts planering mot Bruks SM -2012, det ni!!! Ni vet man ska sikta mot stjärnorna så kanske man når trädtopparna// Maggan

Kommentarer
Postat av: Demonen's Yo-Yo

Rätta tackter syrran, självklart skall du vara med på Bruks-SM 2012.

Postat av: Cina med Yalla

Kaxigt? javisst men definitivt inte omöjligt, tvärtom. Jag tror oxå på er.

2010-01-17 @ 10:00:05
URL: http://www.cinasliv.se
Postat av: Nina

Säger som Cina - kaxigt men fullt möjligt och dessutom troligt! Heja er :)! //Kram kram

2010-01-17 @ 18:58:07
URL: http://www.palmstrand.se
Postat av: Irene

Rätta takter...hehe..man ska sikta högt..själv siktar jag iofs endast på apellklassen just nu..skratt..

Ha en härlig vecka..kramis Irene o gänget

2010-01-25 @ 19:15:25
URL: http://demonens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback