Lite foton!!!

Kameran fick faktiskt följa med ut och lufta sig lite igår, kanske inte den bästa kvalitén på fotona men håll till godo!

Inte helt enkelt att få till bra foton på dessa galningar!!
Bloggningen har gått på sparlåga, mest pga. tidsbrist, hmm ska sanningen fram så tar läsningen av andras bloggar den tid som jag skulle lägga på att skriva min egen blogg. Läsandet av andras bloggar tenderar att bli ett gift och måste. På tal om andras bloggar så blir jag så avis på alla skåningar som bloggar om spårning, vi får ju vänta några månader till innan vi kan börja spåra med Yavanna. Men budisar kör vi iallafall, i lördags fick Y springa cirkus 150 m genom en kurva så hon såg inte mottagaren, men vi var på på känd sträcka. Det gick bra, men det märks att hon är husses hund för till honom sprang hon i ett jehu medans jag kunde får pipa lite för att få full focus in till mig, som tur är för mig så är ju Bilbo en riktig mattehund. Duktig är lilltjejen iallafall.
På onsdag flyger jag och Max ned till storasyster Anna i Stockholm för att roa oss några dagar, på fredagkväll bilar Lars och hundflock ned. På lördag går vi på Allt För Byn showen på Intiman, Anna får vara hundvakt och senare på kvällen även barnvakt så jag och Lars får ut och göra storstan.
I morgon kväll får jag ett telefonsamtal från en djurkomunikatör, ska bli intressant att höra vad hon har att säga om min Bilbo!!!
Hon har "pratat" med en bekants hund och berättade saker som hon inte kunde veta om, beskrev bland annat hur det såg ut på kenneln där hunden bodde tills den var 6 månader och en massa mera.
Jag vet inte om jag ska tro på sånt där eller inte, men men!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria, Gwen & Diva

Hej!
Lilltjejen Y börjar bli stor ;0). Vad fort det går... det märker jag på Diva som växer så det knakar och har humör för två... hihi... men samtidigt är hon så cool och härlig.

Spännande med en hundpratare... även om jag inte heller tror på sådant så kan det vara kul att testa.

Må så gott!

Postat av: Johanna

Du MÅSTE skriva och berätta vad djurprataren sa!!!!! Jag har haft en hästpratare som sa helt otroliga saker om hästen i mitt stall... men över telefon vet jag inte om jag tror på direkt... Spännande tycker jag i alla fall det ska bli att höra vad hon sa!

2008-01-23 @ 18:39:22
URL: http://brukstorpets.se
Postat av: Carina V

Oj, vi kanske ses i Sthlm. Vi ska också dit på showen ( precis som resten av Hammarn;-) )
Spännade med djurprataren! Hoppas att du vill berätta för mig också,
hur det "gick till" o så där.
Syns i huvudstaden ;-)
Ha´de!

2008-01-23 @ 21:06:48
Postat av: Cina

Jag har oxå en kompis som varit hos en sån där hundpratare....o jag vet inte vad jag ska tycka heller ;)

Så kul att se bilder på Yavanna - o klart jag kollade om hon o Yalla är lika, jomenvisst är de det :)

Ha en härlig vistelse i Stockholm

2008-01-24 @ 10:35:56
URL: http://www.gaxacina.se
Postat av: Bellis med matte.

Hej!
Ja det blir ett måste att gå in här och kika vad hundprataren berättade.
Hur är det med Bilbo och hans njurar?
Ha det gott!
Mvh Carina

2008-01-24 @ 17:36:29
Postat av: GBA

Hmm..Djurpratare..du anlita en sån ! ? Okey *s* det kan ju vara lite småkul om man inte har nån annanstans att lägga kronorna. Ser med spänning fram mot resultatet..jag är megaskeptisk mot sånt. Inte för att jag inte tror att folk KAN KÄNNA av känslan hos ett djur, det är jag helt säker på..men från det till att snacka om : Jag vill inte äta ur den bruna skålen..typ
DÅ kräks jag:)

Ha det underbart härligt i huvudstaden:)

2008-01-25 @ 15:31:35
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=GBA
Postat av: Anneli

Vad underbart med snöiga hundar och bilder. Samma väder som vi :) Idag är de kyligt kallt -8.5 kl 8 tiden.

Postat av: Nina

Hej hopp hallå! Härligt att se att systeryster Yavanna oxå har långa ben precis som Lillot här hemma :). Han är Janne Långben i Skåneligan *hehe*. Skitkul att hon kan spjinga så långt mellan mojjan o husse. Bådar gott för den planerade karriären. Härligt dessutom att Lasse och Lillan "vuxit ihop" om man så säger. Trots att ni är många i hushållet. //Kramisar

2008-01-27 @ 16:03:28
URL: http://www.palmstrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback