Stor premiär.........

Deltagarna

Som många av er vet så bor jag ju i "ALLT FÖR BYN" byn, Hammarstrand. Ikväll är det stor premiär på Intiman, Wallmans salonger. Tre proppfulla bussar, ca 300 pers åkte härifrån imorse för att se premiären ikväll. Hela Hammarstrand är liksom tomt, en del affärer är till och med stängda. Men nån måste ju vara hemma och jobba, och just nu känns det som "nån" alltid är JAG. Jag måste beställa en biljett och gå på en föreställning i januari, kan inte velpottan Lars bestämma sig inom kort när det kan passa så skiter jag helt enkelt i honom och åker själv. Bokar man flygbiljett med Sundsvallsflyg i tid så kan man flyga för 249 spänn enkel resa. men den brukar vara helt omöjligt att få Lars att bestämma sig för någonting i god tid, är det inte brandjour så är det "vet inte om jag kan vara ledig" "men inte kan jag bestämma det nu". Börjar bli less på det där velande nu, ska nog bara fråga en gång och får jag inget svar rätt så omgående så är det väl bara att skita i han då, eller!!!
På hundfronten är det lungt, sista dagen med PC för Bilbo idag. Igår blev det en promenad på kvällskvisten, det är så svårt att klä sig bra den här årstiden. Blir mest att man bylsar på sig för att efter 300m inse att det blev för mycket kläder, suck. Längtar till valphämtning!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

"jag ska bara" ... My god så segt! Jag är likadan. Kan ingen annan bestämma oss så gör jag det själv :).Mycket bra princip och har dessutom den positiva bieffekten (som iofs är övergående) att "jag ska bara" alt "jag vet inte om ..." minskar en del :). Snart är det helg *gulp*. //N


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback