Sköna söndag

Förmiddagen tillbringades i skogen, letande efter en adventsgran att ha ute på gården, ( Yavannas första julgransstöld) så nu står den där med blinkande ljus på.
Lars hade kommit ihåg kameran, han tänkte ta en fin vintrig bild på alla barna, två som fyrbenta. Här är en där det inte syns allt för väl att Yavanna protesterar av att vara fasthållen, det är liksom enda sätter för att alla tre ska fastna på samma bild.


På eftermiddan bakade jag lite hallongrottor och , hallongrottorna ser inte kloka ur så dom får ni inte se på bild.
Bilbo och Yavanna roade sig själva i soffan dom dessa två har det rätt så trevligt tillsammans dom.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej hopp på er! Julgransstöld är spännande grejer. En annan pyntar inte ens *hehe*. Men besöker gärna andra som gör det ;). Fina kort! Kul att se systeryster bli stora damen. //Kramisar

Postat av: GBA

Guuuud så sugen på Lussebullar jag blev nu då !! På tal om det kom jag precis i håg att jag har en kopp kaffe stående i köket...kallt som fasen antar jag:))

Härliga bilder.

2007-11-25 @ 20:45:57
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=GBA
Postat av: Johanna

Hon är en riktig liten sötnos lilla damen! Härligt att höra att hon håller er i gång på dagarna... och att Bilbo är en morgontrött rackare verkar vara något som ligger i Brukstorpets-generna. Jag tror ALLA i B- och C-kullen är några riktiga sömntutor på morgonen!
Dom kanske kommer ihåg hur det var i huset när dom fortfarande bodde hos oss. Den präglingen kanske har satt sina spår.... :-)

Ha det så bra!

2007-11-25 @ 21:08:54
URL: http://www.brukstorpets.se
Postat av: Linda (Bixie)

Men vilken söting Bilbo fått till lillasyster. Ser ju ut att vara hur go som helst.

Kramkram

2007-11-27 @ 03:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback