SKÅNE here we come!!!!!!!!!!

Bara timmar kvar till avfärd,10 timmar ungefär. Tänkte försöka komma iväg runt 6 snåret imorgon, det är bara liksom upp och väcka tuppen. Slutet av förra veckan och denna vecka har varit stressig på jobbet, så på kvällarna har jag varit helt avdormad. Skulle börja packa åt Max som ska vara hos syrran till söndag och upptäcker att alla hans kläder ligger i smutstvätten, bara att börja tvätta. Prisa torklumlaren säger jag bara!! Vad ska man packa till sig själv då, jag det behövs ju inte så mycket som tur är. Hmm undrar om det finns något jämtländskt - skånska lexikon, kanske behövs???. När jag ändå börjat undra över livets stora ting så kan jag ju fortsätta. Kommer Yavanna att skälla på skånska tro!!!!. Kan en hund född på skånska plattlandet springa i jämtländska fjäll??? Kommer hon bara att dricka SKÅNE aquavit!!!???. Vi får snart veta//


Kommentarer
Postat av: Nina

Beträffande skånska hundar kan jag berätta att de troligen klarar sig alldeles utmärkt i fjällen - anpassningsbara och med en positiv (och lite dryg) inställning till livet. Hur det är med akvavitenkonsumtionen kan jag inte avslöja men Kajsa gillar Bailey's :). Kör försiktigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback