Härligt, soligt vinterväder....

Har det varit de senaste dagarna, matte och jag har varit ute och gått i ett skoterspår mest varje dag.

Idag var Ludde med, han är en liten fegis, slänger sig på rygg för minsta lilla BUUU så det är ju ganska roligt att terrorisera honom. Men matte är ju som en hök på mig, så när hon säger sluta och lägg av så lyder jag faktiskt, men det liksom kryper i kroppen och så måste jag trycka ned Ludde och mulan han lite i snön iallafall.

I kväll har vi varit på klubben, där var det så kallt att jag hoppade på tre ben emellan åt. Matte och jag tränade lite kontakt och "lyssna på matte" övningar, jag vill ju lyssna på matte men det är så svårt när dom andra hundarna verkar göra så roliga saker. Inte har jag kommit på hur man klonar sig heller, så har du ett tips så hör av dig.

PS: Matte påminde mig just om att det är bara drygt två veckor tills vi ska på helgkurs, bäst att börja vila sig i form nu då// Bilbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback