Kalla tassar!!!!

I kväll var matte och jag på klubben och tränade lite lydnad, eller koncentration säger matte. Matte tjatar på med sina korta förflyttningar, jag vill helst kasta mig mot alla andra hundar men matte har blivit så sträng och sur så jag törs snart inte kasta mig ut i kopplets längd längre. Jag skötte mig ganska bra ikväll men det beror bara på att matte får sån len och inställsam röst när jag är duktig, dessutom lyckas jag lura av henne en bit frolic emellanåt. Men ni ska inte tro att jag har fogat mig till mattes regler, nä ibland måste jag bara hoppa fram en halvmeter när någon annan hund kommer för nära.
Alla tycker att jag har blivit lugnare på senaste tiden, matte tror att det är hormonera som håller på att lugna ned sig efter att jag kastrerades. MEN HALLÅ VADÅ JAG ÄR VÄL FORTFARANDE MACHO!!!!!!!

Årets första köldkramp i tassarna fick jag i kväll oxå. DET GÖR ONT, DET GÖR ONT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback